PROGRAMY SPECJALNE

Poniżej prezentujemy wybrane propozycje koncertowe naszej firmy. Szczegółowe informacje pod nr. tel. 790 395 228 oraz pod adresem e-mail: biuro@artdecogroup.eu.

1. Trillingen Duo – gongi, misy dźwiękowe i kontrabas /muzyka eksperymentalna/
2. Romuald Twardowski – koncert autorski /klasyka/
3. New Trio Mateusza Smoczyńskiego /jazz/
4. Sabionetta – koncert muzyki dawnej /klasyka/
5. Zbigniew Herbert – „Pieśni” /klasyka/
6. Karol Szymanowski – „Pieśni kurpiowskie” /folk/
7. Widowisko – „Muzyka witraży Stanisława Wyspiańskiego” /klasyka/


1. Trillingen Duo

Zespół tworzą dwie niezwykłe indywidualności:
Iwona Jędruch – gongi, misy dźwiękowe, śpiew
Małgorzata Kołcz – kontrabas
IWONA JĘDRUCH – gra własną muzykę improwizowaną i kontemplacyjną na gongach, misach dźwiękowych, skrzypcach, śpiewa wokalizy przez konchę. Naukę gry na skrzypcach rozpoczęła w wieku lat ośmiu. Ukończyła Liceum Muzyczne i PWSM (obecnie Akademia Muzyczna) w Gdańsku. Uczyła się u prof. S. Hermana, prof. L. Galona i in. Studiowała także na Uniwersytecie Gdańskim i SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) w Warszawie.

Występuje w kraju i za granicą na licznych koncertach kameralnych i festiwalowych. Gra solo i w duetach o niekonwencjonalnym składzie, m. in.:
– DWA ŚWIATY z Tadeuszem Sudnikiem – muzyka elektro-nowa
– TUBA GONG DUO ze Zdzisławem Piernikiem – tuba
– TRILLINGEN DUO z Małgorzatą Kołcz – kontrabas

Brała udział w licznych programach i nagraniach radiowych i telewizyjnych, jest także dziennikarką. W 2009 roku nagrała w studio łódzkiego Radia ŻAK materiał do CD KOLORY DŹWIĘKU. W 2005 roku rozpoczynając współdziałania z Małgorzatą Rynarzewską i in. na wernisażach wystaw artystycznych wypełnia dźwiękiem przestrzeń plastyczną. Realizowała też m.in. muzykę do spektaklu pt. „UPADEK IKARA” Elżbiety Pasteckiej i do spektaklu „SZTUKA MROKU” Jarosława Kuszy.

Nagrania płytowe:
2010 – CD KOLORY DŹWIĘKU – solo (2011 – nowa edycja)
2006 – CD MISTERIUM DŹWIĘKU – Pamięci wydarzeń radomskich czerwca 1976 r. – w duecie z organami

Warsztaty improwizacyjne i rozwojowe:
Od 2001 r. – SZTUKA DŹWIĘKU, SZTUKA ŻYCIA – programy autorskie

www.iwonajedruch.pl

MAŁGORZATA KOŁCZ – naukę gry na kontrabasie rozpoczęła mając 19 lat w PSM II st. w Wałbrzychu. Absolwentka PSM II st. w Poznaniu (dyplom z wyróżnieniem). Ukończyła studia artystyczne na Wydziale Instrumentalnym w klasie kontrabasu Akademii Muzycznej im. St.Moniuszki w Gdańsku.
Kontrabasistka koncertująca w zespołach kameralnych i orkiestrach, głównie w zakresie muzyki klasycznej. Zajmuje się również wykonywaniem muzyki eksperymentalnej. Jako muzyk orkiestrowy współpracowała z takimi artystami świata muzycznego jak: kompozytorzy: J.A.P.Kaczmarek, Z. Preisner, R. Twardowski, P. Moss, A. Williams, J. Dawe, K. Dębski, Z.Kozub; dyrygenci: M. Pitrenas, R. Silva, S. A. Wróblewski, M. Niesiołowski, M. Nesterowicz, Z. Rychert, P. Kos-Nowicki, J. Walczyński; soliści: M. Chance, P. Kusiewicz, J. Stępień, R.Grozdew, K. Radziwonowicz, T. Wojnowicz, D. Gilmour (Pink Floyd), L. Możdżer i in.; z orkiestrami: Nowa Orkiestra Kameralna, Filharmonia Kaliska, Warsaw Camerata, Mazowiecki Teatr Muzyczny „Operetka”, Europejska Orkiestra Festiwalowa „Probaltica”, Orkiestra Symfoniczna Perfect Girls’n Friends, Filharmonia Koszalińska, Polska Filharmonia Bałtycka, Opera Bałtycka, Płocka Orkiestra Symfoniczna, Toruńska Orkiestra Kameralna, Słupska Orkiestra Kameralna Sinfonia Baltica, orkiestra Orfeusz, orkiestra Sinfonia Viva, Sinfonietta Nordica, Polski Teatr Tańca Ewy Wycichowskiej i in.

Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. Od roku 2007 współpracuje z Międzynarodowym Festiwalem Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, a od 2010 r. z warszawskim festiwalem Audio Art.

Aktywnie działa na rzecz upowszechniania muzyki poważnej i jej twórców, projektując i organizując wydarzenia promujące kulturę wyższą. Jest współtwórcą takich wydarzeń jak: warszawski „Letni Festiwal Nowego Miasta” (4 edycje), warszawski cykl „Muzyka Współczesna Nie Gryzie”, „Muzyczne Pejzaże Czesława Miłosza” (premiera 26.06.2011), „Warszawskie Prawykonania 2010”, cykl koncertowy „Rocznice na Ursynowie”, cykl „Spotkania w Muzeum. Na morskich szlakach Europy”, „Festiwal Muzyka Słów Zbigniewa Herberta”, „Pomorski Festiwal Muzyka Bez Granic”, „Festiwal Młodość dla Wyspiańskiego”, „Gdyński Sezon Chóralny Cantemus Omnes” i in.


INFO TEL: +48 790 395 228


2. Romuald Twardowski – Koncert autorski

Profesor Romuald Twardowski jest jednym z czołowych polskich kompozytorów. Tworzy zarówno muzykę instrumentalną jak i wokalną. Jego twórczość obejmuje wszystkie gatunki muzyczne od kameralnych miniatur aż po balet i operę. Kompozycje profesora cieszą się wielkim uznaniem krytyków i publiczności, zdobywając kolejnych wielbicieli.

Romuald Twardowski nigdy nie był wyznawcą awangardy, wykorzystuje jednak elementy nowych technik kompozytorskich do tworzenia własnego języka muzycznego, w którym znaczną rolę odgrywają reminiscencje muzyki dawnych epok.  Jego muzykę cechuje przede wszystkim świeżość, uporządkowanie, urzekające brzmienie  i charakterystyczny dla tego kompozytora koloryt.

Szczegółowe informacje dotyczące utworów, solistów, składów oraz materiałów wykonawczych pod nr tel.

Romuald Twardowski (ur. 1930)

Kompozytor i pedagog, urodzony w Wilnie. Studiował fortepian i kompozycję w klasie Juliusa Juzeliunasa w Państwowym Konserwatorium Litewskiej SRR w Wilnie. Studia kompozytorskie kontynuował w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie u Bolesława Woytowicza. Chorał gregoriański i polifonię średniowiecza studiował pod kierunkiem słynnej Nadii Boulanger w Paryżu.

Od 1971 roku jest profesorem Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej w Warszawie. Jego twórczość jest bardzo różnorodna pod względem gatunków, a jej głównym nurtem jest muzyka religijna.

Jest kompozytorem znanym na całym świecie oraz laureatem ogromnej ilości nagród konkursowych. Zdobył m.in.: I nagrodę Konkursu Młodych Związku Kompozytorów Polskich, II miejsce na Międzynarodowej Trybunie Kompozytorów UNESCO w Paryżu, I nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim w Pradze.
Dwukrotnie za balet-pantomimę „Posągi Czarnoksiężnika” i za dramat muzyczny „Lord Jim” – zdobył I nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim Im. Księcia Rainiera w Monako. W 1994 otrzymał nagrodę AGEC – Zachodnioeuropejskiej Federacji Towarzystw Chóralnych, doroczną nagrodę Z.K.P. oraz w 2006 r. Nagrodę  Amerykańskiej Fundacji im. I.J. Paderewskiego.
źródło: http://www.culture.pl/pl/culture/artykuly/os_twardowski_romuald

INFO TEL: +48 790 395 228


3. New Trio Mateusza Smoczyńskiego

New Trio:
Mateusz Smoczyński – skrzypce / Jan Smoczyński – organy hammonda / Alexander Zinger (RU) – perkusja

Zespół tworzą muzycy występujący z czołowymi postaciami światowego jazzu. Do współpracy przy tym projekcie bracia Smoczyńscy zaprosili jednego z najwybitniejszych rosyjskich perkusistów – Alexandra Zingera. Zespół wykonuje głównie własne kompozycje, utrzymane w stylu postcoltrane’owskim, które dzięki tak bardzo oryginalnej obsadzie: skrzypce, organy Hammonda oraz perkusja – dają niepowtarzalne brzmienie i niespotykany dotąd klimat. Trio zarejestrowało już materiał, który zostanie wydany na płycie w bieżącym roku.


Mateusz Smoczyński – skrzypce
Absolwent Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie ad. dr Andrzeja Gębskiego. Jest skrzypkiem jazzowym, który zadebiutował w 1999 r. na Jazz Campingu „Kalatówki” z Quintetem Jacka Namysłowskiego. Z zespołem tym zdobył również wiele nagród i wyróżnień. Pomimo młodego wieku Mateusz występował już wielokrotnie po za granicami kraju (m.in. we Włoszech, Niemczech, Ukrainie, Danii, Szwecji, Czechach i Słowacji) oraz na większości najważniejszych festiwali jazzowych w Polsce. Współpracuje z najlepszymi Polskimi muzykami m.in. Zbigniewem Namysłowskim, Jarosławem Śmietaną, Krzesimirem Dębskim, Maciejem Strzelczykiem, Januszem Skowronem, Kazimierzem Jonkiszem, Zbigniewem Wegehauptem, Grzechem Piotrowskim, André Ochodlo oraz Krzysztofem Herdzinem (w oryginalnym projekcie „Jazz na smyki”, gdzie Mateusz Smoczyński występował jako solista i koncertmistrz orkiestry Sinfonia Viva). Jest liderem kwintetu, w którym gra Konrad Zemler na gitarze, jego starszy brat Jan na fortepianie, Wojciech Pulcyn na kontrabasie i Łukasz Żyta na perkusji. Z zespołem tym nagrał swoją debiutancką płytę „Inspirations”, poświęconą jego dwóm największym inspiracjom – Johnowi Coltrane’owi i Zbigniewowi Seifertowi. W roku 2008 została wydana kolejna płyta kwintetu Mateusza – „Expressions”. Obydwie pozycje cieszyły się dużą popularnością i otrzymały wiele pozytywnych recenzji. W roku 2007, po sukcesach pierwszego albumu, Mateusz otrzymał stypendium od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w programie „Młoda Polska”, a w czerwcu 2008 roku został uhonorowany Jazzowym Oskarem w kategorii Nadzieja Melomanów Roku 2007. W 2009 r. wziął udział w nagraniu płyty autorstwa Jarosława Śmietany „A tribute to Zbigniew Seifert”.

Jan Smoczyński – organy hammonda
Absolwent Liceum Muzycznego im. Karola Szymanowskiego w Warszawie. Przez rok był uczniem A. Jagodzińskiego w Studium Jazzu na Bednarskiej w Warszawie. W roku 2004 uzyskał tytuł magistra sztuki na Wydziale Jazzu w Katowicach w klasie W. Niedzieli. Od wielu lat, wraz ze swoim młodszym bratem skrzypkiem tworzy formację Mateusz Smoczyński Quintet, z którą nagrał płytę „Inspirations” oraz wydaną w zeszłym roku płytę „Expressions”. Na stałe pracuje w zespole Michała Urbaniaka, Urszuli Dudziak (kierownictwo muzyczne), w zespole Agi Zaryan, Quintecie oraz Quartecie J. Małka (płyty „Gift” oraz „Spirit Of The Time”), i przede wszystkim we własnym Trio z K. Pacanem na kontrabasie i S. Frankiewiczem na perkusji, oraz w nowym, autorskim projekcie „Smoke & The Smokes” (J. Smoczyński, Ł. Poprawski, K. Zemler, R. Kubiszyn). Jest współzałożycielem grupy June, która w 2008 roku wydała swoją debiutancką płytę w wytwórni Kayax.
Zespół został doceniony przez branże muzyczną i nominowany do nagrody Fryderyk 2009 w kategorii Nowa Twarz Fonografii. Jan Smoczyński został zaproszony przez Kayah do wzięcia udziału w jej najnowszej płycie – „Skała”. Nagrywał dla Justyny Steczkowskiej („Daj mi chwilę”), Moniki Brodki („Moje piosenki”), Doroty Miśkiewicz („Caminho”). Miał również przyjemność koncertować z Anną Marią Jopek oraz uczestniczyć w nagraniach najnowszej płyty Artystki „Jo & Co”. Brał udział w nagraniach do filmów we współpracy z Michałem Lorencem oraz Marcinem Pospieszalskim.
Współpracował z Ewą Bem, Grażyną Auguścik, Tomaszem Szukalskim, Januszem Muniakiem, Zbigniewem Namysłowskim, Henrykiem Miśkiewiczem, Davidem Murray’em, Donem Blackman’em, Tomem Barney’em, Andrzejem Cudzichem Jackiem Kochanem, Andrzejem Olejniczakiem, Quintem M. Bałaty. Gościnnie występuje na płycie „15 minut Project” J. Młynarskiego oraz M. Króla. Jest współautorem muzyki do wielokrotnie nagradzanego filmu „Moje miejsce” Leszka Dawida (tu również nagroda specjalna za muzykę na 23eme Festival Tous Courts w Aix-en-Provence).
Laureat pierwszego miejsca (Trio) nagrody indywidualnej na międzynarodowym konkursie Jazz Juniors 2001, zdobył również nagrodę indywidualną i II miejsce zespołowe na Festiwalu Standardów Jazzowych Siedlce 2000; I miejsce z Quintetem J. Namysłowskiego na Ogólnopolskim Przeglądzie Młodych Zespołów Jazzowych w Gdyni. Wielokrotny uczestnik Jazz Campingu Kalatówki. Koncertował w: USA (Chicago, N.Y.), Kanadzie, Japonii, Izraelu, Francji, Hiszpanii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Czechach, Rumunii, oraz na Węgrzech, Litwie, Słowacji i Ukrainie.

Alexander Zinger – perkusja
Absolwent Rosyjskiej Akademii Muzycznej im. Gniesinych w Moskwie. Muzyką zajmuje się od 6 roku życia. Aktualnie uznawany jest za jednego z najlepszych rosyjskich perkusistów. Brał udział w nagraniu wielu płyt. Miał przyjemność współpracować z najwybitniejszymi muzykami światowego formatu, takimi jak: Deborah Brown (USA), Jimmy Owens (USA), David Sanchez (USA), Stephanie Nakazane (USA), Aude O’Bryan (USA), Bobby Martinez (Brazylia), Roy Hargrove (USA), Alexei Zubov (USA), Alex Sipiagin (USA). Laureat wielu konkursów, m.in.: „All-Rosja” – Przegląd Młodych Artystów Jazzowych w Rostowie, Międzynarodowego Festiwalu Jazzowego „Ednist” w Kijowie, zespołowo oraz indywidualnie laureat nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Jazzowym „DODGE” w Doniecku. Występował na największych jazzowych festiwalach, m.in.: Jazz Festival pamięci Victora Kutova w Rostowie, Międzynarodowy Festiwal Jazzowy w Rostowie, „Jazz a Montauban” we Francji, „What a wonderful world” w Chelyabinsku, „Jazz Festival Petropavlovsk” w Sankt Petersburgu, „Lionel Hampton Jazz Festival” w USA, „Gwiazdy jazzu – rosyjski świat” w Moskwie, „Baku International Jazz Festival” w Azerbejdżanie oraz „Jazz w Hermitage Garden” w Moskwie.

INFO TEL: +48 790 395 228


4. Sabionetta – Koncert Muzyki Dawnej


Zespół działa od 2004 roku, a tworzą go studenci i absolwenci Akademii Muzycznych w Warszawie i Krakowie oraz Wydziału Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to zespół wokalno-instrumentalny specjalizujący się w wykonywaniu muzyki średniowiecznej i renesansowej.

Muzycy grają na kopiach dawnych instrumentów takich jak: cornamuse, flety proste, fidel, rebec, viola da gamba, harfa, mandora, instrumenty perkusyjne.

Członkowie zespołu posiadają bogate doświadczenia w wykonywaniu muzyki dawnej, uczestniczą w różnego rodzaju kursach i szkoleniach odbywających się w kraju i poza granicami m. in.: Kurs Wykonawstwa Muzyki Dawnej odbywający sie w ramach Starosądeckiego Festiwalu Muzyki Dawnej, Letnia Szkoła Muzyki Dawnej w Sandomierzu, Akademia Muzyki Dawnej w Wilanowie.

Opracowaniem utworów głównie zajmuje się kierownik i założycielka zespołu Agnieszka Obst. Sabionetta współpracuje z zespołami tańca dawnego Pavanillia i Gratia Iuvenis. Prowadzi bogatą działalność koncertową, zapraszana jest przez prestiżowe polskie festiwale muzyki dawnej takie jak „Maj z Muzyka Dawna” we Wrocławiu, „Festiwal Muzyki Jednogłosowej” w Płocku, Festiwal Muzyki Dawnej „Gdy Muzyka Była Młodsza” w Łodzi, „Festiwal Muzyki Dawnej na Zamku Królewskim w Warszawie”. W planach zespołu jest dokonanie nagrania płyty z muzyka schyłku trecenta.

Zespół występował dla nas między innymi podczas II Letniego Festiwalu Nowego Miasta. Koncert ten zgromadził liczne grono publiczności, przez którą został przyjęty bardzo entuzjastycznie.

INFO TEL: +48 790 395 228


5. Zbigniew Herbert – Pieśni

Koncert „Pieśni” Zbigniewa Herberta jest międzynarodowym projektem prezentującym przepiękną twórczość Księcia Poetów w połączeniu z muzyką świetnych kompozytorów polskich i zagranicznych.

Jest to jedyna propozycja artystyczna, w którym świetna muzyka współczesna towarzyszy poezji Zbigniewa Herberta, prezentowanej w różnych językach. Wszystkie pieśni zostały skomponowane w 2008 roku, z okazji obchodów Roku Zbigniewa Herberta.

Muzyczną szatę otrzymały przepiękne wiersze: „Nike, która się waha”, „O tłumaczeniu wierszy”, „Patrz morze”, „Elegia na odejście”, „Napis”, „Pudełko zwane wyobraźnią”, „Struna”, „Kamyk” oraz „Brewiarz”.

Na program wydarzenia składają się kompozycje wspaniałych twórców z Polski, Wielkiej Brytanii, Francji i Grecji.

PROGRAM KONCERTU:
·         Romuald Twardowski – „Patrz morze”
·         Piotr Moss – „Niké hésitante”
·         Ryszard Osada – „Kamyk”
·         Geogrios Kissas – „Μεταφραστής ποιήσεως”
·         Krzysztof Aleksander Janczak – „Przesłanie Pana Cogito”
·         Sylvia Filus – Cykl Pieśni: „La petite boite”; „L’inscription”; „La corde”
·         Jacek Rządkowski – „Brewiarz”
·         Adrian Williams – „Beyond the last cataract of time”

W projekcie biorą udział znani soliści: Dorota Całek – sopran, Piotr Kusiewicz – tenor oraz Tomasz Rak – baryton, którym towarzyszą recytacje poezji Zbigniewa Herberta w aktorskiej interpretacji oraz Nowa Orkiestra Kameralna pod dyrekcją Pawła Kos-Nowickiego.

Trzeba dodać, że pieśni te cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem publiczności przyczyniając się do wzrostu zainteresowania polską literaturą oraz muzyką komponowaną współcześnie.

Proponowany koncert jest oryginalnym spotkaniem ze wspaniałą polską poezją, zachwycającą muzyką współczesną i świetnymi artystami.

„Pieśni” Zbigniewa Herberta są znakomitym dowodem na to, że muzyka współczesna jest dostępna dla każdej publiczności.

INFO TEL: +48 790 395 228


6. Karol Szymanowski – Pieśni Kurpiowskie


Sięgając do źródeł polskiej muzyki ludowej (Archiwum Fonograficzne IS PAN, Archiwum Fonograficzne Polskiego Radia, zbiory pieśni kurpiowskich ks. W. Skierkowskiego), a także korzystając z własnych doświadczeń w spotkaniach z ludowym autentykiem w jego kontekście naturalnym, twórcy projektu – muzycy i muzykolodzy – przedstawiają cykl osiemnastu pieśni Karola Szymanowskiego w niezwykle nowatorski sposób.

Oryginalne kompozycje Karola Szymanowskiego są wykonywane na tradycyjnych instrumentach ludowych (suka biłgorajska, fidel płocka, basetla, cymbały, lira korbowa) z wykorzystaniem emisji głosu charakterystycznej dla ludowej pieśni kurpiowskiej, a także innych etnicznych technik wokalnych (min. śpiew alikwotowy). Aranżując utwory muzycy postanowili stworzyć na nowo pomost między ludowym źródłem a pomysłem kompozytora – między innymi poprzez konfrontację jego dzieła w wykonaniu oryginalnym (na głos z fortepianem) z ludowym brzmieniem improwizowanych partii instrumentalnych i wokalnych, a także poprzez wykorzystanie (docelowo na płycie CD) archiwalnych nagrań pieśniowego repertuaru kurpiowskiego w wykonaniach autentycznych ludowych śpiewaków.

Projekt znakomicie spełnia również funkcję edukacyjną. Prezentuje i łączy w sobie różne oblicza polskiej kultury muzycznej, sięgając do źródeł zarówno ludowej tradycji muzycznej jak i do tradycji twórczości kompozytorskiej. Jest także specyficzną formą wyrazu, doskonale odzwierciedlającą współczesne trendy w kulturze muzycznej.

W przedsięwzięciu biorą udział uznani muzycy sceny folkowej, jazzowej oraz poważnej – członkowie takich zespołów jak: Zespół Polski Marii Pomianowskiej, Kapela Ze Wsi Warszawa, Swoją Drogą, Sebastian Stanny Quartet, Sine Nomine Marka Toporowskiego, Lutosławski Piano Duo, Wędrowiec, i in.

WYKONAWCY:
Weronika Grozdew – Kołacińska – śpiew
Sylwia Światkowska – suka biłgorajska, skrzypce, śpiew
Magdalena Sobczak – Kotnarowska – cymbały, śpiew
Bart Pałyga – basetla, śpiew alikwotowy
Wojciech Pulcyn – kontrabas
Rafał Grozdew – śpiew
Bartłomiej Wąsik – fortepian

INFO TEL: +48 790 395 228


7. Widowisko – muzyka witraży Stanisława Wyspiańskiego


Projekt powstał z inspiracji witrażami Stanisława Wyspiańskiego i był jednym z kluczowych wydarzeń Roku Stanisława Wyspiańskiego.

Koncert jest widowiskowym połączeniem muzyki, słowa, obrazów i światła. Wykorzystane zostały tutaj Stanisława Wyspiańskiego jako komentarze do poszczególnych witraży.

Muzykę do czterech witraży skomponowali cenieni kompozytorzy, reprezentujący różne kierunki muzyczne. Prawykonania utworów odbyły się podczas koncertu 14 października 2007 roku w kościele oo. Franciszkanów w Krakowie.

PROGRAM KONCERTU:
– Henryk Jan Botor – witraż „Bóg Ojciec – Stań się”
– Jan Kanty Pawluśkiewicz – witraż „Henryk Pobożny”
– Nathan Shirley – witraż „Święty Stanisław”
– Krzesimir Dębski – witraż „Kazimierz Wielki”

Podczas wydarzenia wykorzystana jest cała przestrzeń kościoła. W prezbiterium jest usytuowana orkiestra oraz ekran z prezentacją multimedialną witraży, aktor znajduje się na ambonie, instrumenty perkusyjne w centralnej części świątyni, a na chórze kościoła grają trębacze z towarzyszeniem organów. W koncercie wykorzystana jest też taśma z efektami specjalnymi (np. ilustrująca stworzenie świata).

Skład wykonawczy koncertu: mezzosopran, baryton, recytator, organy oraz powiększona o instrumenty perkusyjne orkiestra kameralna.

W prawykonaniu tego niezwykłego widowiska uczestniczyli krakowscy artyści:
– Agnieszka Monasterska – mezzosopran
– Andrzej Biegun – baryton
– Ryszard Haba – perkusja
– Marek Stefański – organy
– Tadeusz Malak – recytacja
– Orkiestra Orfeusz pod dyr. Jana Baryły

Dysponujemy materiałem dźwiękowym proponowanego programu.